Pierre Chavin - OPIA Cabernet Sauvignon ROSÉ, nealko 0% bio, 0,75l

Neohodnoceno
 
 
  • 1 z 2

První nealkoholické růžové bio víno z organicky pěstovaných hroznů.
Název této řady nese příznačný název - OPIA. Nabízí chuť skutečných vín v bio kvalitě, ale bez alkoholu. Máte chuť na elegantní, šťavnatý francouzský Cabernet sauvignon v růžové variantě, ale nemůžete či nesmíte pít alkohol.
Řada vín Opia je díky unikátní technologii řešením pro vás. Spojuje jak moderní, k přírodě a zdraví přívětivé bio víno, tak absenci jakéhokoliv alkoholu v něm. Vlastnosti tradičního šťavnatého Cabernetu, až na drobný detail - neobsahuje žádný alkohol.

Dostupnost Skladem (10 ks)
199 Kč    
Kód produktu 48895
Značka Pierre Chavin
Kategorie Víno
 

Nealkoholické růžové bio víno z odrůdy Cabernet sauvignon y z řady OPIA z vinařství Pierre Chavin. Tento producent je francouzskou jedničkou ve výrobě nealko vín. Díky unikátní technologii garantuje, že každé nealkoholické víno vydrží 5 let.

Barva vína Růžové víno
Obsah cukru Sladké
Země původu Francie
Odrůda Cabernet Sauvignon
Objem lahve 0,75 l
Obsah alkoholu méně než 0,09%
Zbytkový cukr 48 g/l

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

piere-chavien-logoPierre Chavin je značka vín pocházející z jihu Francie, kde ji založili dva nadšení vinaři z Alsaska a Champagne. Vína Pierre Chavin jsou mistrných výsledkem jejich spolupráce na produkci cuvée vín a bravurně taženým marketingem v oblasti vinařství. Vinařství dnes vyrábí unikátní kolekce vín, které jsou úzce spojené s jejich kosmopolitním zaměřením. Jednou z nich je kolekce „Alkohol free“. Vína, která jsou velmi populární a patří k absolutní špičce mezi nealkoholickými víny.

Vlajkovou lodí vinařství je kolekce „Innovation“. Jedinečný, avšak moderní styl vín pak reprezentuje kolekce „Organic“. A kolekcí vín značky Pierre Chavin je celá dlouhá řada a dá se říci, že na těchto ucelených tematicky spřízněných vinných edicích je postavena celá marketingová koncepce vinařství. Vinařství vzhledem ke svému modernímu přístupu a citlivému pochopení potřeb zákazníků uspělo ve svém poslání nabízet inovativní řady vín, které kombinují tradici, eleganci a modernost.