Dom Pérignon 2010, Lady Gaga v dárkové krabičce, 0,75l
Popis
Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňkého firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...
Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.
Toto znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.
Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“
Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.
Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.
Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.
Barva vína | Bílé víno |
Země původu | Francie |
Vinařská oblast | Champagne |
Obsah alkoholu | 12,5 % |
Objem lahve | 0,75 l |
Ročník | 2010 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Snad každý milovník sektů a šumivých vín zná značku luxusního šampaňského Dom Pérignon. Když otec Pierre Pérignon v roce 1668 převzal funkci sklepmistra v benediktinském opatství Hautvillers, jeho závazným slibem bylo "vyrobit nejlepší víno na světě".
Na to, že mladému mnichovi bylo pouhých 30 let, bylo zapotřebí vizionářského ducha a výjimečné odvahy, aby si splnil tak vysoké cíle. Ačkoli bylo toto předsevzetí odvážné a ambiciózní, zestárlo stejně elegantně jako samotný šumivý elixír, o němž tenkrát hovořil. Dnes je šampaňské Dom Pérignon obecně uznáváno jako jedno z nejlepších na světě.
Tento symbol luxusu byl poprvé uveden v roce 1921 a darován rodině Moëtů během svatby Champagne Mercier. Do komerčního prodeje však bylo uvolněno až v roce 1936, kdy společnost Simon Bros & Co objednala prvních 300 lahví. Vzbudilo dostatečnou pozornost, takže dalších sto lahví bylo odesláno do Spojených států a zbytek byl již historií.
Jak již bylo zmíněno, Dom Perignon se stal symbolem luxusu a dobrého života a často se vybírá jako nápoj při velkých událostech a oslavách. Vytvořil zlatý standard pro šampaňské, což je působivý výkon. Zatímco jiná vína jsou uváděna na trh po zrání nejméně 3 roky, Dom Perignon se odlišuje tím, že jeho šampaňské zraje nejméně 9 let před uvedením na veřejný trh.
Tento šumivý skvost máte nyní možnost zakoupit i na našem e-shopu. Už samotné láhve působí dostatečně honosně. Součástí naší nabídky jsou různá dárková balení a limitovaná edice věnovaná zpěvačce Lady Gaga.