Reklamační řád
Reklamační řád
Reklamační řád eshopu winehouse.cz
5.1.
Oprávněná reklamace a uznání vady na zboží: Pokud je kupujícímu reklamace uznána jako oprávněná, má nárok na výměnu zboží, nebo odstranění vady a úhradu poštovného v plné výši.
Kupující může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
- a) prodávající vadu odmítnul odstranit, nebo jí neodstranil v souladu s ust. § 2170 odst. 1 a 2 občanského zákoníku,
- b) se vada projeví opakovaně,
- c) je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
- d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu poté, co obdrží zboží, nebo co mu kupující prokáže, že zboží odeslal.
Kupujícímu nenáleží práva z vadného plnění, pokud vadu sám způsobil.
Vadou zboží není jeho opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním.
Kupující může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
- a) Prodávající vadu odmítnul odstranit, nebo jí neodstranil v souladu s ust. § 2170 odst. 1 a 2 občanského zákoníku,
- b) se vada projeví opakovaně,
- c) je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
- d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu poté, co obdrží zboží, nebo co mu kupující prokáže, že zboží odeslal.
5.2.
Neuznání vady a neoprávněná reklamace: Kupujícímu nebudou kompenzovány náklady související s vyřízením reklamace a zároveň ani prodávající nemá nárok na náhradu svých nákladů.
5.3.
Storno objednávky: Zrušení objednávky je možné pouze před expedicí zboží a po předchozí dohodě s prodávajícím. Kontaktní údaje pro případné včasné storno objednávky jsou: info@winehouse.cz, +420 730 150 750.
5.4.
Adresa pro zaslání nebo osobní odevzdání reklamovaného zboží:
Wine concept s.r.o.
Večerka Otava
Chemická 954
148 28 Praha 4
5.5.
Lhůta a způsob pro navrácení peněz: Časová lhůta pro vrácení peněz od uznání reklamace je 7 dnů. Peníze budou po předchozí dohodě obou stran převedeny na účet kupujícího, nebo vyplaceny osobně v hotovosti, a to bez jakýchkoli dodatečných nákladů.
5.6.
Informování zákazníka o jeho reklamaci: Při uplatnění reklamace prodávající vystaví kupujícímu, který je spotřebitelem, potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy zákazník reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
5.7.
Vyřízení reklamace: Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady a informovat o tom kupujícího, který je spotřebitelem, ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se s kupujícím na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty je kupující, který je spotřebitelem, oprávněn odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
O vyřízení reklamace vystaví prodávající kupujícímu potvrzení, ve kterému uvede datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, době trvání reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.